Ότι του φανεί του Λολοστεφανή




Σήμερα έπεσε στην αντίληψη μου ένα κείμενο που προσπαθεί να με εκθέσει και θα τα είχε καταφέρει αν δεν προερχόταν από ένα από τα ποιο γραφικά άτομα στον Κόρφο την Ειρήνη Μιχελουδάκι

Φαίνεται πως έχει βάλλει σκοπό της ζωής της να μην έχει επαφές με κανέναν  να βρίζει τους πάντες και τα πάντα και να τις φταίνε τα πάντα

Εδώ  και καιρό λοιπόν έχει αρχίσει να τα βάζει και μαζί μου δεν της έδινα καμιά σημασία γιατί έτυχε να μάθω περί τίνος ατόμου πρόκειται.

Το τελευταίο γραφτό της λοιπόν σε μια ομάδα που έχει καταφέρεται εναντίον μου

Σας παραθέτω αυτούσιο το κείμενο για να δείτε τι ακριβώς λέει

Σύμφωνα με τον τίτλο του δημοσιεύματος η ανακοίνωση φαίνεται να βγήκε από το ΚΑΠΗ θα μπορούσα να της κάνω καταγγελία στον Δήμο αλλά ας όψεται μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΗ ΚΟΡΦΟΥ

Ο Νικητας Παυλου ο νεος υπαλληλος του προεδρου στο ΚΑΠΗ Κορφου σε τηλεφωνικη επικοινωνια, μου απαγορευσε να ειμαι μελος του ΚΑΠΗ και να μην τολμησω να παω εκει διοτι δεν ανηκω στο συστημα Πνευματικου αλλα στην αντιπολιτευση και ενδεχομενως να κανω στο ΚΑΠΗ πολιτικες συζητησεις.....

Μπραβο βρε Νικητα για τη νεα χουντα σου...Δεν το ηξερα οτι βασει ιδεολογιας λειτουργουν τα ΚΑΠΗ Κορινθιας...Οσο μεγαλωνω μαθαινω...

Να σε χαιρεται και ο Αλεκος και ο Γιωργος ... 

Η ελευθερη σκεψη μου δεν ανταλλασεται με τους θαμωνες του καφενειου σου....ουτε δινω στημμενες συνεντευξεις...

Οποτε

δεν ειχα σκοπο να ερθω...

Εξαλλου ειμαι νεα ακομα και δεν φτιαχνω και γλυκο του κουταλιου!!!
Διαβαζω και σπουδαζω ψυχολογια αν δεν σε πειραζει....

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν

1)Δεν υπήρξα ούτε στα νιάτα υπάλληλος και φυσικά δεν σκοπεύω να γίνω τώρα

 2)Ποτέ δεν σου απαγόρευσε κανένας να έρθεις στο ΚΑΠΗ Στην χθεσινή τηλεφωνική επικοινωνία όπου με πήρες να μου ζήτησες χρήματα για το σκυλί που τραυματίστηκε σου εξήγησα ότι εγώ δεν διαχειρίζομαι χρήματα κανενός παρόλο που ισχυριζόσουν το αντίθετο γιατί κάποιοι έτσι σου είπαν

Όταν σου είπα να απευθυνθείς στον πρόεδρο μου είπες ότι δεν μιλάς μαζί του
Με απείλησες με αποκάλεσε κλέφτη δεν θα μπορούσες να το εξηγήσεις αυτό?

Όταν σαν φιλόζωη που είσαι φρόντισες να εξαφανιστείς από την δραστηριότητα ώστε να στειρωθούν τα σκυλιά

Ότι έχω γίνει και Χούντα μόνο γέλια μπορεί να προκαλέσει

Όταν μου ζήτησες στο παρελθόν να ανανεώσεις την κάρτα σου δεν στο αρνήθηκα σου είπα ότι αυτό δεν είναι δουλειά δική μου και να πας στον κ.Τροκάνα

Η απάντηση σου… δεν μιλάω μαζί του μα με ποιόν μιλάς τελικά ανάφερες ότι θα πας στην κ.Λύτρα να στην ανανεώσεις άραγε γιατί δεν πήγες

Έπιασες κόσμο να μου πει να έρθεις στο ΚΑΠΗ μα ο τσαμπουκάς σου που πήγε γιατί δεν ήρθες να ανανεώσεις?

Χθες στο τηλέφωνο μου είπες ότι θα έρθεις και δεν στο αρνήθηκε κανένας
Γράφεις ότι στο απαγόρευσα

Ειρήνη καταλαβαίνω ίσως τα προβλήματά σου αλλά σίγουρα πρέπει κάτι να κάνεις να τα λύσεις είμαι πρόθυμος να σε βοηθήσω.

Σου ανάφερα ότι στο ΚΑΠΗ μπορείς να έρθεις όποτε θέλεις, δεν έχει δικαίωμα να σε διώξει κανένας όμως σου είπα ρητά και το εννοώ ότι αν θα αρχίσεις να μιλάς πολιτικά εδώ η να μαλώνεις με τον κόσμο θα φύγεις χωρίς επιστροφή

Και κάτι τελευταίο απλά για να το γνωρίζεις αν και δεν σου χρειάζεται
Το ΚΑΠΗ έχει τετραμελή επιτροπή και δυστυχώς δεν μιλάς με κανέναν

Θέλεις να μάθεις ποιοι είναι

Κατερίνα Σπαθί

Γιώργος Γκούμας

Δημήτρης Τροκάνας

Νικήτας Παύλου

Αυτά τα άτομα ορίστηκαν από το Κέντρο κοινωνικής πολιτικής του Δήμου Κορινθίων και την Πρόεδρο του κ.Λύτρα την φίλη σου όπως μου έλεγες άσχετα αν την έβριζες για το καλό της το έκανες μωρέ

Αυτή είναι η πρώτη και τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου

Και όσο για το γλυκό του κουταλιού αν ξέρεις να κάνεις σε περιμένουμε στον διαγωνισμό είσαι ευπρόσδεκτη   

Νικήτας Παύλου

Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΑΔΙΟ ΚΟΡΦΟΣ LIVE

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΔΙΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΣΕΛΙΔΕΣ